Karta Tarnowskiego Seniora to system zniżek i dodatkowych uprawnień oferowanych zarówno przez miejskie instytucje publiczne, jak i firmy prywatne. Jej posiadacze mogą skorzystać m.in. z tańszych biletów wstępu do tarnowskich obiektów sportowych, instytucji kultury, rabatów na usługi gastronomiczne, medyczne, Internet itp.
Komu przysługuje Karta Tarnowskiego Seniora?
Program jest skierowany do osób, które ukończyły 65 rok życia i są na stałe zameldowane na terenie miasta Tarnowa.
Jak uzyskać Kartę Tarnowskiego Seniora?Wydanie Karty Tarnowskiego Seniora następuje poprzez umieszczenie hologramu na E-karcie.
Wniosek o wydanie E-karty można pobrać w:
Urzędzie Miasta Tarnowa, przy ul. Nowej 4 pokój nr 1 w następujących dniach i godzinach:
poniedziałek od 7.30 do 15.30
od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30,
kasach biletowych MPK: przy ul. Krakowskiej 42:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.30 – 16.30,
przy ul. Brama Pilzneńska 3:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 15.00.
Tryb wydawania Tarnowskiej Karty Miejskiej znajduje się tutaj.
W celu przyznania Karty Tarnowskiego Seniora należy złożyć wniosek o wydanie Karty Tarnowskiego Seniora w Centrum Usług Społecznych przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 14, Biuro Obsługi Klienta (parter) w następujących dniach i godzinach:
poniedziałek - piątek od 8.00 do 15.00.
Przy składaniu wniosku o wydanie Karty Tarnowskiego Seniora należy posiadać:
E- kartę,
dowód osobisty.
Informacja telefoniczna – 14 688 21 15.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.