CUS Tarnów
CUS
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
BOM
poniedziałek 8:00 - 17:00
wtorek - piątek 8:00 - 15:00

AKTUALNOŚCI

Jak uzyskać Kartę Tarnowskiego Seniora?



CZYTAJ
Karta Tarnowskiego Seniora to system zniżek i dodatkowych uprawnień oferowanych zarówno przez miejskie instytucje publiczne, jak i firmy prywatne. Jej posiadacze mogą skorzystać m.in. z tańszych biletów wstępu do tarnowskich obiektów sportowych, instytucji kultury, rabatów na usługi gastronomiczne, medyczne, Internet itp. Komu przysługuje Karta Tarnowskiego Seniora? Program jest skierowany do osób, które ukończyły 65 rok życia i są na stałe zameldowane na terenie miasta Tarnowa. Jak uzyskać Kartę Tarnowskiego Seniora? Wydanie Karty Tarnowskiego Seniora następuje poprzez umieszczenie hologramu na E-karcie. Wniosek o wydanie E-karty można pobrać w:
  • Urzędzie Miasta Tarnowa, przy ul. Nowej 4 pokój nr 1 w następujących dniach i godzinach:
    • poniedziałek od 7.30 do 15.30
    • od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30,
  • kasach biletowych MPK: przy ul. Krakowskiej 42:
    • od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.30 – 16.30,
  • przy ul. Brama Pilzneńska 3:
  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 15.00.
Tryb wydawania Tarnowskiej Karty Miejskiej znajduje się tutaj. W celu przyznania Karty Tarnowskiego Seniora należy złożyć wniosek o wydanie Karty Tarnowskiego Seniora w Centrum Usług Społecznych przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 14, Biuro Obsługi Klienta (parter) w następujących dniach i godzinach: poniedziałek - piątek od 8.00 do 15.00. Przy składaniu wniosku o wydanie Karty Tarnowskiego Seniora należy posiadać:
  • E- kartę,
  • dowód osobisty.
Informacja telefoniczna – 14 688 21 15.
Wojewódzi Urząd Pracy w Krakowie Urząd Miasta Tarnowa Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

    NAPISZ DO NAS